Friday, February 26, 2010

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ

ΔΥΟ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ
Δύο ακόμα επιφανείς ΠΟΝΤΙΟΙ στο πλευρό του Χάρρυ Κλυνν στη μεγάλη και συλλογική προσπάθεια ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ «ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ»
Ο αντινομάρχης Θεσσαλονίκης Γιώργος Τσαμασλής και ο επιχειρηματίας Αναστάσιος Κυριακίδης

ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΜΑΜΟΥΘ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ
ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΜΑΜΟΥΘ ΣΤΟ «ΚΑΥΤΑΝΖΟΓΛΕΙΟ» ετοιμάζει από τώρα ο Χάρρυ Κλυνν στην οποία θα συμμετάσχουν αφιλοκερδώς τα μεγαλύτερα ονόματα του Ελληνικού τραγουδιού
Η ημερομηνία και οι χορηγοί της εκδήλωσης θα ανακοινωθούν σύντομα

ΘΕΛΟΥΜΕ KAI ΤΟΝ Δ. ΨΩΜΙΑΔΗ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
Με τον αντινομάρχη Θεσσαλονίκης Διονύση Ψωμιάδη παλιό αθλητή της ομάδας και ένθερμο Απολλωνιστή θα έχει συνάντηση μέσα στο Σαββατοκύριακο ο Χάρρυ Κλυνν ο οποίος θεωρεί εξαιρετικά σημαντική τη συμμετοχή του κ. Δ. Ψωμιάδη στην προσπάθεια που γίνεται

ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
Συνάντηση με παλιούς συνεργάτες του είχε χθες ο Χάρρυ Κλυνν που τους ενημέρωσε για τις εν γένει κινήσεις του στην όλη προσπάθεια αναγέννησης του ΑΠΟΛΛΩΝΑ

ΤΟ ΣΤΕΚΙ ΤΩΝ ΖΥΜΩΣΕΩΝ
Στέκι συζητήσεων και ζυμώσεων γύρω από το θέμα ΑΠΟΛΛΩΝ & ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ το CAFÉ “freeKick” στην Πασαλίδη 3

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ «ΡΕΜΕΤΖΟ»
Στη συνέντευξη τύπου που θα γίνει στο «ΡΕΜΕΤΖΟ» και η ημερομηνία της οποίας θα ανακοινωθεί σύντομα, ο Χάρρυ Κλυνν θα αναφερθεί διεξοδικά στο γενικό πλάνο που έχει ήδη εκπονηθεί, στις τακτικές και στις μεθοδεύσεις που θα ακολουθηθούν για την ταχύτερη και ασφαλέστερη εφαρμογή του καθώς και στο χρονικό της δραματικής διαδρομής του ΑΠΟΛΛΩΝΑ που τον οδήγησε, ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΑΔΙΚΑ, στην αγωνιστική ανυποληψία και στην περιπέτεια του περιφερειακού πρωταθλήματος. Εκτός από τους δημοσιογράφους, τους εκπροσώπους του ερασιτέχνη ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΑΠΟΛΛΩΝΑ και των οργανωμένων φιλάθλων, τον Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Καλαμαριάς, τους παράγοντες του αθλητικού και επιχειρηματικού κόσμου θα κληθούν και οι βουλευτές Θεσσαλονίκης όλων των κομμάτων.

Ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ ΜΑΣ ΘΕΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ
«Η αναγέννηση του ΑΠΟΛΛΩΝΑ δεν πρέπει να έχει κομματικό και παραταξιακό χαρακτήρα. Όλοι ψηφίζουν κάποιο κόμμα και κάποια δημοτική παράταξη, τι ποιο φυσικό. Ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ όμως ανήκει σε όλους μας και όλοι μας έχουμε υποχρέωση να αγωνιστούμε γι αυτόν» δήλωσε προ ημερών ο Χάρρυ Κλυνν και με το πνεύμα αυτό θεώρησε απαραίτητο να απευθυνθεί για συνεργασία σε ΑΠΟΛΛΩΝΙΣΤΕΣ των οποίων η προσφορά και το ΚΑΛΑΜΑΡΙΩΤΙΚΟ ΦΡΟΝΗΜΑ δεν αμφισβητείται.
Η πρόταση έγινε στον κ. Γιάννη Ιωσηφίδη, πρόεδρο του Πολιτιστικού του Δήμου Καλαμαριάς και υπεύθυνο του τμήματος βόλεϊ του ΑΠΟΛΛΩΝΑ και στο κ. Γιάννη Αβραμίδη αντιδήμαρχο μικρών έργων του Δήμου Καλαμαριά γνωστό από τη συμμετοχή του σε παλιές διοικήσεις του ΑΠΟΛΛΩΝΑ.

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΞΑΝΑ ΜΑΖΙ
Λίγοι ίσως γνωρίζουν ότι ο Θεδόσης Μπακογλίδης που διαδέχτηκε τον αποχωρήσαντα δήμαρχο κ. Χριστόδουλο Οικονομίδη υπήρξε αθλητής (μπασκετμπολίστας) του Απόλλωνα επί προεδρίας Βασίλη Τριανταφυλλίδη.
Οι σχέσεις μεταξύ των δύο ανδρών είναι κάτι παραπάνω από άριστες γεγονός που επιβεβαιώνεται και από πρόσφατη δήλωση του Χάρρυ Κλυνν.
«Εύχομαι στον νέο Δήμαρχο Καλαμαριάς με τον οποίο συνυπηρετήσαμε την ιδέα του ΑΠΟΛΛΩΝΑ εγώ από τη θέση του προέδρου κι εκείνος από αυτήν του αθλητή, επιτυχία στην άσκηση των νέων του καθηκόντων. Είμαι βέβαιος ότι ο νέος Απολλωνιστής Δήμαρχος θα συμπαρασταθεί και θα πράξει από πλευράς διοίκησης του Δήμου ότι είναι δυνατόν για την αποκατάσταση της αθλητικής υπόστασης του ιστορικού ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ»

ΠΟΙΟΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ;
Με δική του πρωτοβουλία συνάντηση με τα προεδρεία των συνδέσμων των οργανωμένων φιλάθλων θα επιδιώξει να έχει την μέσα στην επόμενη εβδομάδα ο Χάρρυ Κλυνν. Χαρακτηριστική ήταν η απάντηση του Χάρρυ Κλυνν σε ερώτηση δημοσιογράφου για την μέχρι στιγμή αντίδραση των οργανωμένων φιλάθλων.
«Μου προξενεί εντύπωση η αδιάφορη και η μέχρι ενός σημείου εχθρική στάση των οργανωμένων φιλάθλων. Οι απαξιωτικοί χαρακτηρισμοί και τα ειρωνικά σχόλια θα προτιμούσα λα λέγονται κατά πρόσωπο και όχι εν παρόδω. Θα ήθελα πάντως να επαναλάβω μια άλλη προ ημερών δήλωσή μου, {Ας μη θεωρηθεί δεδομένη και τελεσίδικη η προσπάθειά μας αυτή… Οποιαδήποτε διολίσθηση σε τακτικές του παρελθόντος που ανάγονται στη σφαίρα της αναίτιας πολεμικής και της συκοφάντησης θα αποτελέσει την αιτία άδοξου τέλους του όλου εγχειρήματος… Και άλλη ευκαιρία πέραν αυτής φοβάμαι πολύ ότι δεν θα υπάρξει… Η ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΕΠΑΦΙΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΑΠΟΛΛΩΝΙΣΤΩΝ… Τελεία και παύλα»}

Ypoloipo

Tuesday, February 23, 2010

“ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΦΑΓΕΑ ΚΕΜΑΛ ΑΤΑΤΟΥΡΚ”

“ΟΙ Πόντιοι, Θρακιώτες και Μικρασιάτες αλλά και οι Έλλαδίτες στρατιώτες οι οποίοι γνώρισαν το απίστευτο νεοτουρκικό και Κεμαλικό μίσος, ωφείλουν να ξέρουν ποιά ήταν η αλήθεια γιά την καταγωγή του δολοφόνου και σφαγέα Κεμάλ. Ο ηγέτης της Τουρκίας των νεοτούρκων έχει μέχρι τώρα σκοτεινή καταγωγή. Ουσιαστικά, η ίδια η επανάσταση των νεοτούρκων έχει σκοτεινή καταγωγή λόγω της συνωμοτικής υφής της. Με μεγάλη έρευνα βρήκαμε την άκρη στις καταγωγές αυτές και ευχόμαστε όλοι οι Πόντιοι και Μικρασιάτες να οπλισθούν με την παρακάτω γνώση και να ΜΗΝ εορτάσουν ξανά την γενοκτονία των λαών τους αποκαλώντας τον ΚΕΜΑΛ “τούρκο σωβινιστή”. Όπως θα αποδείξουμε ο Κεμάλ, λόγω θρησκείας, μισούσε και περιφρονούσε τους Τούρκους. Του το επέβαλε η εβραϊκή αίρεση (ντονμές) στην οποία ανήκε……..

Η καταγωγή του Κεμάλ, σκόπιμα, κρατιέται σκοτεινή. Γνωρίζουμε οτι οι γονείς του ήλθαν από Αλβανικά εδάφη πράγμα που οδήγησε πολλούς να πιστεύσουν οτι είχε αλβανική καταγωγή. Ο πατέρας του όμως κατάφερε όμως να βρη εργασία γραφείου στο λιμάνι Θεσσαλονίκης, πράγμα δύσκολο για Αλβανούς. Κάποια χρόνια, ίσως, έζησε στην Θεσσαλία πράγμα που οδήγησε άλλους να πιστεύσουν οτι είχε Θεσσαλική καταγωγή. Μετά τον θάνατο του πατέρα του, η μητέρα του ξανα-παντρεύτηκε κάποιον εύπορο κάτοικο Ρόδου τον οποίον ο Κεμάλ μισούσε. Σε όλα τα παραπάνω ένα δεν είναι ξεκάθαρο. Το θρήσκευμα των ανθρώπων αυτών. Δεν θα ασχοληθούμε με την πολυτάραχη νεανική και εφηβική ζωή του Μουσταφά Κεμάλ διότι είναι χιλιοειπωμένη. Μας ενδιαφέρουν περισσότερο η ιδεολογία του, η κοσμοθεωρία του και η κρυφή πρωταρχική αιτία των ανήκουστων εγκληματικών πράξεών του. Διότι πάντα ήταν για μας ακατανόητο το να θέλουν οι οθωμανοί την βιολογική εξόντωση των ραγιάδων δούλων τους. Οι ραγιάδες, έστω κι άν είχαν περιουσίες, ήταν πάντα ραγιάδες και υπήρχαν δεκάδες τρόποι να αφαιρεθούν οι περιουσίες τους χωρίς την εξόντωσή τους. Ποτέ στην οθωμανική ιστορία δεν υπάρχει προηγούμενο ή κάν παρόμοια σκέψη τέτοιας εξόντωσης. Οι ραγιάδες ήταν πάντα πηγή πλούτου και τεχνικής και επιστημονικής γνώσεως για το καθεστώς. Οι απαντήσεις σε αυτούς τους προβληματισμούς λύθηκαν με τις παρατιθέμενες πληροφορίες.

Πρέπει να αναλύσουμε τα παρακάτω στοιχεία για να μπορέσουμε να συνθέσουμε τις γενοκτονίες και τα κίνητρά τους. 1…Η επανάσταση των νεοτούρκων ξεκίνησε από την Θεσσαλονίκη. 2…Στην Θεσσαλονίκη ζούσε η πλειοψηφία των Ντονμέδων οι οποίοι είναι μουσουλμάνοι φανερά αλλά φανατικοί εβραίοι μυστικά. 3…το κίνημα των νεοτούρκων ξεπήδησε από ιταλικές μασονικές στοές με πλειοψηφία μελών εβραίους των οποίων ηγούντο και εβραίοι ιταλικής υπηκοότητος (π.χ. Καρασό). 4…Τότε ήταν τα χρόνια οργάνωσης του μοντέρνου σιωνιστικού κινήματος, το οποίο ξεκίνησε τυπικά και φανερά ο Θεόδωρος Χέρτζλ το 1896 και του οποίου η μητέρα κατήγετο εκ Θεσσαλονίκης…..

Προέχει να αναλύσουμε με συντομία, αλλά και σε βάθος, τον βίο και την πολιτεία της αιρέσεως των ντονμέδων. Ντονμές (doenmehs) στα τουρκικά σημαίνει αποστάτης. Οι ίδιοι όμως αποκαλούνται “μααμινίμ” το οποιο στα εβραϊκά σημαίνει αληθινός πιστός. Οι εβραίοι τους αποκαλούν “κοφρίμ” που σημαίνει προδότης…..
Το ουσιωδέστερο μέρος του δόγματος του Ιουδαϊσμού είναι η έλευσις του Μεσσία. Ως γνωστόν, η αντίθεσις χριστιανισμού και ιουδαϊσμού έγκειται στο ότι οι χριστιανοί πιστεύουν οτι ο μεσσίας ήλθε και είναι ο Γιεχωσουά (σε ελληνική απόδωση Ιησούς) ενώ οι ιουδαίοι, με πίστη, αναμένουν την έλευσή του. Η γνωστή θρησκοληψία όμως των ιουδαίων έγινε πολλές φορές αντικείμενο εκμεταλλεύσεως από διαφόρους απατεώνες. Ειδικά οι εβραίοι του νότου (σεφαραδίτες), στα μετα-μεσαιωνικά χρόνια, πίστευαν οτι μέρα με την μέρα έρχεται ο μεσσίας. Η πίστη αυτή έγινε πάθος για τον λαό αυτό, που έφθασε να πιστεύη οτι ο μεσσίας “τώρα στρίβει στην γωνία” με αποτέλεσμα κατά διαστήματα να εμφανίζονται διάφοροι ψευτομεσσίες. Περίπου δέκα μεσσιανικά κινήματα ισάριθμων μεσσιών τάραξαν τα νερά των εβραϊκών κοινοτήτων. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που οδήγησαν τους σεφαραδίτες εβραίους σε τέτοια κινήματα αλλά δεν είναι σκοπός μας η ανάλυσή τους. Εμείς θα ασχοληθούμε μόνο με το πιό μεγάλο και έντονο μεσσιανικό κίνημα, αυτό του Σαμπετάι Σεβή, προϊόν του οποίου είναι οι Νεότουρκοι και τα Κεμαλικά καθεστώτα.

Ο ΣΑΜΠΕΤΑΪΙ ΣΕΒΗ (SHABTAI ZVI) γεννήθηκε το 1626 στην Σμύρνη. Ήταν ένας από τους τρείς γιούς ενός πτωχού πατέρα, προικισμένος όμως με την ικανότητα προσαρμογής στους καιρούς του και κατανόησης των μηνυμάτων των καιρών του. Λόγω της εύθραυστης υγείας του, επελέγη αυτός από τα τρία αδέλφια να “σπουδάση” θεολογία ή Καμπάλα. Η Σμύρνη τότε ήταν ένα από τα μεγαλύτερα κέντρα αυτής της μυστικιστικής θεοσοφίας, των καμπαλιστικών δηλαδή μελετών. Νέος ακόμη, οργάνωσε ομάδα μελέτης και διαλογισμού. Οι καμπαλιστική μελέτη, απαιτεί εκτός της μελέτης και προετοιμασία που οδηγεί σε έκσταση. Υπάρχουν ακόμη και κάποιες σεξουαλικές πράξεις ανάμεσα στους καμπαλιστές που οδηγούν σε έκσταση. Η άσκηση σώματος και νού για διαλογισμό από την μία και το πάθος που οδηγεί σε έκσταση από την άλλη ήταν αυτά που κυριάρχησαν και στον Σαμπετάι στα πενήντα έτη της ζωής του. Κατά την διάρκεια λοιπόν της ασκητικής περιόδου της ζωής του χώρισε δύο φορές γιά να απελευθερωθή από πειρασμούς. Αργότερα όμως δεν είχε κανένα πρόβλημα να νυμφευθή την Σάρα, μία πόρνη από το Λιβόρνο.

Η Σμύρνη όμως, και ο κύκλος των καμπαλιστών, ήταν πολύ μικρός για τις φιλοδοξίες και επιδιώξεις του πανέξυπνου, πολυτάλαντου και ικανότατου Σαμπετάι. Σύμφωνα λοιπόν με κάποια ερμηνεία της καμπάλα, ο μεσσίας θα ερχόταν το 1648 ενώ οι χριστιανοί πίστευαν οτι η δευτέρα παρουσία θα γίνη το 1666. Γνωρίζοντας τα παραπάνω, ο Σαμπετάι, ανεκοίνωσε οτι ο μεσσίας θα έρθη σύντομα. Ένα τυχαίο γεγονός ήρθε αρωγός στα σχέδιά του. Το 1648, ο κοζάκος ηγέτης Μπογδάν Σμιελνέτσκυ λέγεται (δεν επιβεβαιώνεται ιστορικά ο αριθμός των θυμάτων) οτι εξόντωσε περίπου μισό εκατομμύριο εβραίους. Το γεγονός αυτό καθώς και τον 30ετή πόλεμο, προπαγάνδισε ο Σαμπετάι σαν το πρελούντιο των καταστροφών και βασάνων τα οποία θα προηγηθούν της ελεύσεως του μεσσία, που θα πραγματοποιηθή το 1666. (Τέτοιες ανοησίες γίνονται πιστευτές ακόμη και σήμερα, πόσο μάλλον τότε). Στην συνέχεια, ο Σαμπετάι, εκμεταλλευόμενος την χαρισματική του προσωπικότητα, ανεκήρυξε τον εαυτό του Μεσσία (1651). Τότε, επρόφερε το όνομα του Θεού, (γιαχβέ), κάτι που μόνο ο αρχιερεύς της Ιερουσαλήμ έχει δικαίωμα να κάνη μία φορά τον χρόνο. Στην συνέχεια, ακύρωσε κάποιες νηστείες και ανεκοίνωσε ότι σιγά-σιγά οι τελετές θα ακυρωθούν.

Αμέσως ο δάσκαλός του τον αφόρισε και τον ανάγκασε να φύγη κρυφά για το Κάιρο όπου συνέχισε το κήρυγμά του. Εκεί, βοηθήθηκε οικονομικά από τον θησαυροφύλακα του Τούρκου διοικητού του Καΐρου, κάποιον εβραίο με όνομα Ραφαήλ Ιωσήφ Τσελεμπή. Από την τοπική κοινότητα λοιπόν ανεκηρύχθη μεσσίας. Μέχρι το 1666, απεδύθη σε σκληρό αγώνα έναντι των ορθοδόξων ραββίνων, και επικρατούσε. Εβραίοι από διάφορα μέρη πουλούσαν τα υπάρχοντά τους και περίμεναν τον μεσσία να τους πάη στην Ιερουσαλήμ….. Σε μία επίσκεψή του στο Αμστερνταμ, επεκράτησε τέτοιος θείος ενθουσιασμός, ώστε οι εβραίοι βγήκαν στους δρόμους χορεύοντας και τραγουδώντας θρησκευτικά τραγούδια. Εκεί όμως έκανε το λάθος. Απεφάσισε ταξίδι στην Κωνσταντινούπολη. Μόλις αφίχθη, συνελήφθη και οδηγήθηκε στις φυλακές, με διαταγή του σουλτάνου, ο οποίος φοβήθηκε ταραχές. Τότε, και επειδή ταπεινώθηκε και πήγε φυλακή χωρίς να το έχη προφητεύση, μερικοί πιστοί του απεσχίσθησαν. Η πλειοψηφία όμως, έστειλε χρήματα από όλο τον κόσμο και τον απεφυλάκισαν. Τώρα, με όλα αυτά τα χρήματα, ζούσε σε ωραίο σπίτι με ακριβα έπιπλα, έχοντας δίπλα του την πόρνη του Λιβόρνο η οποία έγινε το σύμβολο της μεσσιανικής συζύγου!!!. Στο σπίτι του δεχόταν πιστούς από παντού. Ένας επισκέπτης του ήταν ο Ναχμία Κοέν, ένας ηλικιωμένος περισπούδαστος καμπαλιστής, ο οποίος ήθελε να σχηματίση ιδία γνώμη περί του Σαμπετάι. Το πόρισμα του Κοέν ήταν καταπέλτης. Ο Σαμπετάι είναι τσαρλατάνος. Του πήρε βέβαια τρία ημερόνυκτα συζητήσεων για να βεβαιωθή οτι …..δεν ήταν μεσσίας!!!. Αμέσως μετά ο Κοέν “έπεισε” τον σουλτάνο (θα κόστισε αρκετά να τον πείση) να εκτελέση τον Σαμπετάι. Όλα αυτά έγιναν το 1666, που σημαίνει οτι οι εβραίοι περίμεναν να δουν μήπως ήταν στα αλήθεια μεσσίας. Αφού η πρωτοχρονιά πέρασε και δεν “λυτρώθηκαν” απεφάσισαν μέσω Κοέν οτι ο Σαμπετάι είναι απατεών….

Όλα τα παραπάνω φαίνονται ευτράπελα, κωμικά και ανεκδιήγητα για την ελληνική σκέψη. Η καθαρότητα της ελληνικής σκέψεως και η ελληνική αντι-εξουσιαστική υπερηφάνεια πρέπει να έχουν αφήση τεράστια συμπλέγματα κατωτερότητος σε πολλούς λαούς. Αυτό όμως ακριβώς πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπ’ όψιν μας όταν κρίνουμε άλλους λαούς. Ισως έτσι να εξηγηθή και το κατά των αληθινών Ελλήνων μίσος.

Για να επανέλθουμε στον Σαμπετάι, δέσμιος πιά οδηγείται στην Αδριανούπολη γιά εκτέλεση. Εκεί τον πλησιάζει ο ιατρός του σουλτάνου ο οποίος είναι μουσουλμάνος και (τι άλλο;) κρυφο-εβραίος. Τον συμβουλεύη να κάνη το ίδιο. Χωρίς ενδοιασμούς και ξεπουλώντας τους αφελείς πιστούς του, δεν έχει κανένα πρόβλημα να αποκηρύξη τον γιαχβέ και να ασπασθή τον Αλλάχ. Πανευτυχής ο σουλτάνος τον αθωώνει και τον διορίζει μέγα θαλαμοφύλακα. Το νέο του όνομα είναι Μεχμέτ Εφέντη. Όλοι οι πιστοί του, μη βρίσκοντας τίποτα μεμπτό στην συμπεριφορά του (!!!) γίνονται μουσουλμάνοι αλλά κρυφοί εβραίοι…… Ζώντας σαν μουσουλμάνοι στα φανερά, μετακομίζουν στο Μαυροβούνιο εκκλησιαζόμενοι κρυφά στην τοπική συναγωγή. Έτσι άδοξα έληξαν οι φιλοδοξίες του μεσσιανίσκου ο οποίος πέθανε δέκα χρονια αργότερα σε ηλικία 50 ετών.

Δεν συνέβη όμως το ίδιο και με το μεσσιανικό κίνημά του. Πολλοί οπαδοί του στον ισλαμικό κόσμο, έγιναν μωαμεθανοί στα φανερά αλλά παρέμειναν κρυφοί εβραίοι. Έπραξαν έτσι διότι πίστεψαν οτι ο …κύριός τους έγινε μουσουλμάνος για να απελευθερώση το ισλάμ από τα κάποια κατ’ αυτούς μιαρά σημεία. Στην Μοραβία και την Ουγγαρία, οι πιστοί του αυτοαπεκλήθησαν Σάπς για να θυμίζουν το Σαμπετάι. Αλλοι δημιούργησαν ένα νέο σύμβολο πίστης το οποίο θεωρούσαν θα ενέκρινε ο κύριος!!!! Τον Δεκέμβριο του 1686, περισσότερες από 300 εβραϊκές οικογένειες της Θεσσαλονίκης έγιναν μουσουλμανικές. Συνέχισαν όμως να εκκλησιάζονται κρυφά στην συναγωγή και να τηρούν τις εβραϊκές γιορτές σε σπίτια. Σιγά-σιγά το κίνημα των ντονμέδων εδραιώθηκε στην μικρά Ασία. Τον 19ο αιώνα υπολογίζεται οτι οι ντονμέδες είναι 20.000 των οποίων η πλειοψηφία ήταν στην Θεσσαλονίκη. Όταν έγινε η απελευθέρωση και ανταλλαγή πληθυσμών, οι ντονμέδες, σαν τούρκοι, μετεκόμισαν κυρίως στην Κωνσταντινούπολη.
Παραθέτουμε τις “10 εντολές” των ντονμέδων, οι οποίες ισχύουν ακόμη και σήμερα.

-Πιστεύω στον έναν και μοναδικό θεό
-Πιστεύω στον Μεσσία του, τον μοναδικό λυτρωτή σωτήρα, τον βασιλέα μας Σαμπετάι Ζβί (ή Σεβή), απόγονο του βασιλιά Δαυίδ
-Ορκίζομαι να μην πιάσω στο στόμα μου το όνομα του θεού ή του Μεσσία του επί ματαίω και να μην ορκισθώ στο όνομά τους
-Αναλαμβάνω την ευθύνη να μεταφέρω το μήνυμα των μυστηρίων της μεσσιανικής πίστης μας από την μία κοινότητα στην άλλη.
-Θα παίρνω μέρος στην συγκέντρωση των ομοθρήσκων μου κατά την 16η ημέρα του μηνός Κισλέβ για να συζητήσουμε τα μυστικά της μεσσιανικής μας πίστης. (Αυτός είναι ο μήνας κατά τον οποίον ο Σαμπετάι ανεκοίνωσε οτι είναι ο Μεσσίας….)
-Ορκίζομαι οτι δεν θα προσυλητίσω κανέναν στην πίστη του Τουρμπάν πού λέγεται Ισλάμ
-Καθημερινώς θα διαβάζω το βιβλίο των Ψαλμών
-Θα παρακολουθώ με σχολαστικότητα τις συνήθειες των Τούρκων για να μην γεννηθούνυποψίες. Οχι μόνο θα ακολουθώ την νηστεία του ραμαζανιού αλλά και όλες τις άλλες μουσουλμανικές συνήθειες αι οποίες γιορτάζονται δημόσια
-Δεν θα παντρεύομαι από μουσουλμανικές οικογένειες ούτε θα έχω στενές σχέσεις μαζίτους διότι μου προκαλούν απέχθεια ιδίως οι γυναίκες τους.
-Θα περιτέμνω τους υιούς μου

Αξίζει να αναφερθούμε σε μία μεγάλη εορτή της κοινότητος των ντονμέδων η οποία θα μας βοηθήση να καταλάβουμε το επίπεδο νοήσεως, πολιτισμού, ήθους και πίστης τους.

Η ένατη ημέρα του μηνός Αβ, επελέγη σαν ημέρα γενεθλίων του ….μεσσία Σαμπετάι. Εορτάζεται εύθυμα και χαρούμενα, με ψητό αρνί, χορό και τραγούδι. Μετά όμως το γεύμα, κλείνουν τα φώτα και αρχίζει γυμνικός χορός. Η βραδυά καταλήγει σε όργιο κατά το οποίο επικρατεί ανταλλαγή συζύγων. Τα παιδιά που γεννιούνται από αυτήν την “ιεροτελεστία” θεωρούνται ευλογημένα και ιερά παιδιά του μεσσία!!! Αυτή η σεξουαλική συμπεριφορά, ακόμη και σήμερα, χαρακτηρίζει τους ντονμέδες. Μάλιστα, ο ηγέτης της κοινότητος Θεσσαλονίκης τον 18ο αιώνα, ο Ντερβίς Εφέντη, προσπάθησε να καταργήση τον θεσμό του γάμου μεταξύ τους…. Η Σάρα, η πόρνη του Λιβόρνο, αποτελεί το πρότυπο γυναίκας….

Κατά καιρούς, οι Τούρκοι διοικηταί της Θεσσαλονίκης υποψιάσθηκαν και ερεύνησαν το γεγονός των κρυφο-εβραίων. Εξωτερικά ήταν όχι μόνο άμεμπτοι αλλά έδειχναν φανατικότεροι των μουσουλμάνων. Τελικά, η προσφιλής μέθοδος του “μπαχτσισιού” ή χρηματισμού τους έσωσε. Όμως το 1859, ο Χουσνί Πασάς, ανεκάλυψε και έκλεισε τα σχολεία τους. Από τότε ήταν πολύ πιό κρυφοί και προσεκτικοί.

Σε αυτό το περίεργο κύκλωμα λειτούργησε ο Κεμάλ και οι περισσότεροι νεότουρκοι. Πάρα πολλοί συγγραφείς υπεστήριξαν οτι ο Κεμάλ ήταν εβραίος, παρά τις παγκόσμιες προσπάθειες του σιωνισμού να το αποκρύψη. Η αναμφισβίτητη όμως απόδειξις έρχεται από τον επιφανή αρχιραββίνο, Ιωακείμ Πρίνζ, στο βιβλίο του ΚΡΥΦΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ, εκδόσεις Random House, Νέα Υόρκη 1973, στην σελίδα 122, όπου μας πληροφορεί οτι “ανάμεσα στους ηγέτες της επαναστάσεως των νεοτούρκων, η οποία είχε σαν αποτέλεσμα τον εκμοντερνισμό της Τουρκίας, ήταν ο Ντζαβίντ Μπέη και ο Μουσταφά Κεμάλ. Και οι δύο ήταν φλογεροί Ντονμέδες. Ο Ντζαβίντ Μπέη έγινε υπουργός οικονομικών και ο Κεμάλ αργότερα ηγέτης του κινήματος υιοθετώντας το όνομα Ατατούρκ (πατέρας των τούρκων). Οι αντίπαλοί του (Ενβέρ) προσπάθησαν να χρησιμοποιήσουν την εβραϊκή καταγωγή του για πολιτικό τους όφελος αλλά χωρίς επιτυχία. Οι περισσότεροι νεότουρκοι στην νέα επαναστατική κυβέρνηση προσηύχοντο στον Αλλάχ αλλά ο αληθινός προφήτης τους ήταν ο Σαμπατάι Σεβή, ο μεσσίας από την Σμύρνη”. Το βιβλίο αυτό είναι φυσικά δυσεύρετο η εξαφανισμένο. Οφείλουμε όμως να πούμε ποιός ήταν (+1988) ο Πρίνζ για να κατανοηθή το μέγεθος της αξιοπιστίας των παραπάνω στοιχείων. Ήταν επί 12 έτη (1925-1937) ραββίνος στο Βερολίνο αλλά όταν τα πράγματα αγρίεψαν στην Γερμανία αυτός πήγε το 1937 στην Αμερική. Προηγουμένως όμως, σαν καλός σιωνιστής, συμβούλευε τους πιστούς του να μεταναστεύσουν στην Παλαιστίνη και όχι στην Αμερική. Από το 1958 έως το 1966 ήταν πρόεδρος του Αμερικανο-εβραϊκού κογκρέσσου και δύο φορές πρόεδρος των εβραϊκών οργανώσεων των ΗΠΑ. Για τους αμύητους ίσως οι παραπάνω τίτλοι να μην λένε πολλά. Οι μυημένοι όμως κατανοούν το τι σημαίνει συμμετέχω στην διοίκηση του σιωνιστικού συστήματος των ΗΠΑ=διοικώ τις ΗΠΑ=διοικώ τον πλανήτη.

Οι Νεότουρκοι, ή το “Κίνημα Ενώσεως και Προόδου” πήρε εξουσιαστική μορφή το 1908. Δημιουργήθηκε στην Θεσσαλονίκη και ήταν γέννημα της ιταλικής μασονικής στοάς την οποία ίδρυσε ο εβραίος δικηγόρος Εμμανουήλ Καράσο. Στην στοά αυτή εγένοντο οι μυστικές συναντήσεις των νεοτούρκων του Ταλαάτ και Ντζεμάλ. Με αυτόν τον τρόπο ξέφευγαν από την δράση της μυστικής αστυνομίας του σουλτάνου. Οι υποψήφιοι νεότουρκοι έπρεπε να ορκισθούν στο κοράνι και σε ένα όπλο. Με αυτό τον τρόπο απεκλείοντο της οργανώσεως οι μη μουσουλμάνοι όχι όμως και οι ντονμέδες. Οι ντονμέδες παίζουν εδώ τον πρωταρχικό ρόλο. Από το 1908 και μετά, όταν το κίνημα έγινε φανερό, απησχόλησε τις μυστικές υπηρεσίες των μεγάλων δυνάμεων και δη της Αγγλίας, του μεγάλου δηλαδή πρωταγωνιστού στην περιοχή. Η Αγγλική πρεσβεία της Κωνσταντινουπόλεως αναφέρεται στους νεότουρκους σαν “εβραϊκή επιτροπή ενώσεως και προόδου”. Σε μία εκτενή, 5.000 λέξεων, αναφορά προς το υπουργείο εξωτερικών, ο άγγλος πρέσβυς, μεταξύ άλλων πληροφορεί ότι οι εβραίοι ηγούνται ενός συστήματος μασονικών στοών και μέσω αυτού ηγούνται της Οθωμανικής αυτοκρατορίας. Ένας από τους αρχηγούς της συμμορίας, κατά τον άγγλο πρέσβυ, είναι ο εβραίος πρόξενος των ΗΠΑ στην Τουρκία, ο Όσκαρ Στράους, αδελφός των ιδιοκτητών των πολυκαταστημάτων Macy’s και Abraham & Straus.
Είναι άγνωστος ο αριθμός των ντονμέδων της πρώτης εκ 288 μελών βουλής των νεοτούρκων. Ο Πρίνζ μας πληροφορεί όμως οτι ήταν η πλειοψηφία. Ο Καράσο και τρείς ακόμη μη μουσουλμάνοι εβραίοι δεν εκλέγονται στην κυβέρνηση. Προσπαθούν όμως να ταυτίσουν τα συμφέροντα του σιωνισμού με αυτά των νεοτούρκων αλλά χωρίς επιτυχία. Προφανώς, οι ντονμέδες είναι αφοσιωμένοι στην διατήρηση της ηγεσίας της οθωμανικής αυτοκρατορίας σε πρώτη φάση και όχι στον εβραϊκό αποικισμό της Παλαιστίνης.

Ο σιωνισμός, μέσω των διαφόρων εκδόσεων, προσπαθεί εντατικά και για δεκαετίες να παρουσιάση ως αστεία την άποψη της συμμετοχής εβραίων στους νεότουρκους. Ο τρόπος δράσεως του σιωνισμού είναι συνωμοτικός και ως εκ τούτου δεν επιθυμεί δημοσιοποίηση των μεθόδων του. Πάντως η σπουδή και η αγωνία των σιωνιστών συγγραφέων να αποκρύψουν και να διασκεδάσουν ή να παρουσιάσουν ως αστείες τις απόψεις των Άγγλων για τα γεγονότα (π.χ. David Fromkin, “A peace to end all peace” ) δείχνει την αλήθεια….

Η Αγγλική μυστική υπηρεσία, βρίσκει το μανιφέστο των νεοτούρκων το οποίο είναι στα γερμανικά και το μεταφράζει. Η μετάφραση κυκλοφορεί σήμερα στην Αγγλία με τίτλο “The Turkish ans Pan-Turkish Ideals” από τις εκδόσεις Liberty Press. Το έγραψε κάποιος νεότουρκος από τις Σέρρες με όνομα Τεκίν Άλπ. Στην σελίδα 6 όμως, πληροφορούμεθα οτι ο Τεκίν Αλπ είναι ντονμές και οτι το αληθινό του όνομα είναι Μωυσής Κοέν!!!! Τέτοιες λεπτομέρειες βέβαια αγνοούνται σκοπίμως από τους σιωνιστές συγγραφείς….

Ουσιαστικά, οι κινήσεις του σιωνισμού τις εποχές εκείνες μεταξύ 1900-1923 ήταν άριστα ενορχηστρωμένες και πανέξυπνες. Κατάφεραν να πιέσουν (μέσω ΗΠΑ) την Αγγλία να δεχθή τον σιωνιστικό επικοισμό στην Παλαιστίνη, να καταλάβουν από μέσα ότι απέμεινε από την Οθωμανική Αυτοκρατορία καθώς και την μεγάλη Ρωσσία μια και οι μπολσεβίκοι ήταν σιωνιστές. Το κυριώτερο όμως είναι οτι κατάφεραν να εξουθενώσουν πολυδιάστατα την Ελλάδα. Ισως στα κρυφά σαλόνια τους να γιόρτασαν αυτό πιό πολύ απ’ όλα. Και με πολλές παρασκηνιακές προσπάθειες όλα αυτά τα πέρασαν στην αφάνεια. Ή έτσι θέλουν να πιστεύουν….

Γενικά, και λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα παραπάνω, πρέπει να δείξουμε μεγάλη κατανόηση στους Τούρκους για το ανθελληνικό μίσος τους το οποίο πηγάζει από το τεράστιο σύμπλεγμα κατωτερότητος έναντι των Ελλήνων. Ο λόγος είναι οτι το νέο Τουρκικό κράτος ιδρύθηκε από ….μη τούρκους, ο εθνάρχης τους και “πατερούλης” τους, Κεμάλ, όχι μόνο δεν ήταν Τούρκος αλλά τους περιφρονούσε κι’ όλα, και τέλος, αυτή η ίδια η σημαία τους είναι αρχαία Ελληνική. (Η ημισέληνος ήταν αρχαίο Μεγαριτο-Βυζαντινό σύμβολο και καθιερώθηκε προς τιμήν της Θεάς Εκάτης ). Τα κεμαλικά λεγόμενα καθεστώτα, πάντα ανθελληνικά, στηρίχθηκαν από τον σιωνισμό με πάμπολλους τρόπους μέχρι που φτάσαμε στην γνωστή σημερινή Τουρκο-ισραηλινή συμμαχία. Ο σιωνισμός πάντα τους ήλεγχε, τους ελέγχει και θα τους ελέγχη…. Όπως και εμάς σήμερα…..”

Γρηγόρης Μπέλλος
Πηγή: mirmidones90f.blogspot.com

Ypoloipo

Saturday, February 20, 2010

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ



►Τέσσερις συναντήσεις με ισάριθμα άτομα που εκδήλωσαν ενδιαφέρον συμπαράστασης στην προσπάθεια αναγέννησης του Απόλλωνα θα έχει μέσα στο Σαββατοκύριακο ο Χάρρυ Κλυνν.

Τα ονόματα που ήδη έχουν ανταποκριθεί θετικά στο κάλεσμα του Χάρρυ είναι:
Ιγνάτιος Μάγκος Επιχειρηματίας

Μουρατίδης Πέτρος Επιχειρηματίας

Χαραλαμπίδης Αχιλλέας Επιχειρηματίας
Κιουπτσίδης Θεόδωρος Επιχειρηματίας
Πανταζής Σαράντης Εκδότης
Αλεξίου Αλέξης Προπονητής Ποδοσφαίρου

Καραμπέρης Μάρκος Επιχειρηματίας
Χαλβατζούλης Βασίλης Καρδιοχειρουργός

Γεωργιάδης Αντώνης Εμπορικός Αντιπρόσωπος
Βασίλης Καρράς (Κεσογλίδης) Καλλιτέχνης
Οι επαφές του Βασίλη Τριανταφυλλίδη θα συνεχιστούν και την επόμενη εβδομάδα.

►«Όσο πιο μεγάλη και ισχυρή γίνει η ομάδα μας, τόσο πιο εύκολο θα είναι και το έργο μας. Ελπίζω ότι μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας θα έχει κλείσει ο κύκλος των επαφών… Η πόρτα, όμως, του Απόλλωνα θα παραμείνει ανοιχτή για όσους αποφασίσουν, έστω και καθυστερημένα, να συμπαραταχθούν μαζί μας» είπε ο Χάρρυ Κλυνν

►Πλήρης ταύτιση απόψεων υπήρξε κατά τη δίωρη συνάντηση του Χάρρυ Κλυνν με τον Πρόεδρο του Ερασιτέχνη Απόλλωνα Απόστολο Παπαδόπουλο. Θα επακολουθήσει και δεύτερη συνάντηση που θα ρυθμίσει τις όποιες εκκρεμότητες που έχουν απομείνει και θα δρομολογήσει τις αποφάσεις που έχουν ληφθεί.

►Παρά την δεδομένη διάθεση και από τις δυο πλευρές για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο Απόλλωνας, ουσιαστικό αποτέλεσμα δεν προέκυψε κατά συνάντηση του Χάρρυ Κλυνν με τον Μπάμπη Χασεκίδη.

►Εποικοδομητική υπήρξε η ανταλλαγή απόψεων και εκτιμήσεων κατά τη χθεσινή πρώτη συνάντηση του Χάρρυ Κλυνν με τους προπονητές του Απόλλωνα Κυριάκο Μπιμπισίδη και Βασίλη Τραϊνόπουλο. Η επόμενη συνάντηση ορίστηκε για τα μέσα της επόμενης εβδομάδας.

►Ανοιχτή πρόσκληση συνεργασίας του Χάρρυ Κλυνν έγινε τηλεφωνικά στον Γιάννη Ιωσηφίδη για συμμετοχή του στην κοινή προσπάθεια αναγέννησης του Απόλλωνα «Ο Γιάννης Ιωσηφίδης» είπε ο Χάρρυ Κλυνν «μπορεί πολλά να προσφέρει στην κοινή προσπάθεια και αν και όποτε το αποφασίσει, θα είναι ευπρόσδεκτος»

Αποσπάσματα από συνεντεύξεις του Χάρρυ Κλυνν στον αθλητικό τύπο και στο στο ραδιόφωνο (Τηλεφωνική συνέντευξη στον Νίκο Πετρουλάκη)

►«Δεν ωφελεί να κλαίμε πάνω από το χυμένο γάλα… Αρκετά έβλαψε την ομάδα η παρελθοντολογία, η γκρίνια και η εσωστρέφεια… Ας κοιτάξουμε το μέλλον, ας στοχεύσουμε την πρόοδο και την αγωνιστικότητα… Ας έχουμε μοναδικό σκοπό το μέλλον του Απόλλωνα και τίποτα άλλο… Ας είμαστε δίκαιοι και εποικοδομητικοί στην κριτική μας, συγκαταβατικοί και υπομονετικοί… Δε θα είναι εύκολος ο δρόμος που καλούμαστε να διανύσουμε…»

►«Βασική προϋπόθεση για την αποτελεσματικότητα της κίνησής μας η ενεργός συμμετοχή των φιλάθλων του Απόλλωνα και η ανάγκη δημιουργίας κλίματος αισιοδοξίας και ενθουσιασμού»

►«Ο Δήμος Καλαμαριάς πολλά οφείλει στον Απόλλωνα. Δυστυχώς, η μέχρι στιγμής συμπαράστασή του στα χρόνια και αναπόφευκτα προβλήματά του, υπήρξε από αδιάφορη έως ανύπαρκτη. Ο Δήμος οφείλει και πρέπει να δώσει οριστικό τέλος στην Οδύσσεια του ιστορικού Απόλλωνα και μοναδική λύση τώρα και πάντα ήταν είναι και θα είναι η πλήρης ανάληψη των διοικητικών ευθυνών από πλευράς Δήμου, με ότι αυτό διοικητικά και οικονομικά συνεπάγεται . Η παράταξή μας δηλώνει κατηγορηματικά ότι εφόσον εκλεγεί (και θα εκλεγεί) θα αναλάβει και την ευθύνη διοίκησης του Απόλλωνα. Μακάρι και οι υπόλοιπες παρατάξεις του Δήμου να δεσμευτούν με
τον κατηγορηματικό τρόπο που εμείς δεσμευόμαστε… Μια τέτοια ευπρόσδεκτη δέσμευση που θα αποβλέπει στην διαπαντός σωτηρία του Απόλλωνα, πρώτοι εμείς θα επιδοκιμάσουμε και θα χειροκροτήσουμε»


►«Είναι καιρός να παρέλθει ανεπιστρεπτί η εποχή της μιζέριας και της εσωστρέφειας και καιρός να αποδοθεί επιτέλους έμπρακτα η αναγνώριση στους ανθρώπους κείνους που θυσίασαν χρόνο και χρήμα για την συντήρηση και την ανάδειξη του οράματος του Απόλλωνα»

►«Τη στιγμή αυτή, λόγω εμού και μόνο, στρατεύονται στο πλευρό μου εξέχοντα πρόσωπα της πόλης μας με δεδομένη την πρόθεσή τους να φανού χρήσιμοι στηρίζοντας έναν αγώνα που μόνο θυσίες απαιτεί. Ας τους δείξουμε πόσο αγαπάμε τον Απόλλωνά μας… Ας τους αγκαλιάσουμε…»

►«Το έργο μας θα είναι δύσκολο… πολύ δύσκολο. Πρέπει να αναδιοργανώσουμε εξαρχής διοικητικά την ομάδα… Να της δώσουμε ξανά το χαμένο της κύρος… Να εμπλουτίσουμε το έμψυχο δυναμικό της με ποδοσφαιριστές αξίας και προοπτικής… Να την φέρουμε ξανά στην επιφάνεια της επικαιρότητας… Να συνεγείρουμε τον κόσμο και το ανά την γη Ποντιακό στοιχείο… Να πείσουμε τον κόσμο και τους ανθρώπους του ποδοσφαίρου, φιλάθλους, παράγοντες, δημοσιογράφους κλπ για την σοβαρότητα του εγχειρήματός μας… Και το κυριότερο, να ξαναφέρουμε τους δικαιολογημένα κουρασμένους και απογοητευμένους φιλάθλους μας κοντά στην ομάδα…»

►«Ο Απόλλωνας δεν έπεσε αγωνιστικά… Ο Απόλλωνας έπεσε στα χαρτιά! Και η επανόρθωση της αδικίας αυτής νομικά είναι μαχητή… Και ο νοών, νοήτω…»

►«Δεν επιθυμούμε να αποκλείσουμε κανέναν από την προσπάθειά μας αυτή. Όλοι όσοι έχουν τη διάθεση και μπορούν να φανούν χρήσιμοι από όπου νομίζουν αυτοί, είναι καλοδεχούμενοι…»

►«Υπομονή και συμπαράσταση… Αυτό ζητάμε… Τα άλλα αφήστε τα σε μας…»

►« Επαναλαμβάνω… Ας μη θεωρηθεί δεδομένη και τελεσίδικη η προσπάθειά μας αυτή… Οποιαδήποτε διολίσθηση σε τακτικές του παρελθόντος που ανάγονται στη σφαίρα της αναίτιας πολεμικής και της συκοφάντησης θα αποτελέσει την αιτία άδοξου τέλους του όλου εγχειρήματος… Και άλλη ευκαιρία πέραν αυτής φοβάμαι πολύ ότι δεν θα υπάρξει… Η ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΕΠΑΦΙΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΑΠΟΛΛΩΝΙΣΤΩΝ… Τελεία και παύλα»


Ypoloipo

Tuesday, February 16, 2010

Οι Πόντιοι της Αυστραλίας παίρνουν θέση στα εθνικά θέματα



Οι εκατοντάδες χιλιάδες Πόντιοι Έλληνες της Αυστραλίας, πήραν θέση με ψήφιμά τους, στα σημαντικά εθνικά θέματα, που απασχολούν τον ελληνισμό:

Ψήφισμα της Ομοσπονδίας Ποντιακών Σωματείων Αυστραλίας
14 Feb 2010
Σήμερα, ημέρα Κυριακή της 25ης Ιανουαρίου 2010, οι υπογεγραμμένοι επίσημα εντεταλμένοι και διαπιστευμένοι αντιπρόσωποι των παρακάτω οργανωμένων φορέων-μελών..

της Ομοσπονδίας Ποντιακών Σωματείων Αυστραλίας (Ο.Π.Σ.Α.)
• Ποντιακή Αδελφότητας Νότιας Αυστραλίας
• Ποντιακή Αδελφότητα «Ο Ποντοξενιτέας» Σίδνεϊ, Ν.Ν.Ο.
• Φιλεκπαιδευτικού και Χορευτικού Ομίλου «Οι Αργοναύτες» Ν.Ν.Ο.
• Κεντρική Ένωση Ποντίων Μελβούρνης και Βικτώριας «Ποντιακή Εστία»
• Ποντιακό Ίδρυμα «Παναγία Σουμελά» Αυστραλίας και Νέας Ζηλανδία
• Ένωση Ποντίων Επιστημόνων και Επιχειρηματιών Ωκεανίας
• Ποντιακή Αδελφότητα Καμπέρας και
• Ποντιακή Αδελφότητα Γούλουγκογκ, Ν.Ν.Ο.,
καθώς, επίσης, οι λοιποί παρευρεθέντες, στο τριήμερο «Συναπάντημα Ποντίων Αυστραλίας 2010», που πραγματοποιήθηκε στην πόλη του Γούλουγκογκ, της πολιτείας της Νέας Νότιας Ουαλίας, Αυστραλίας, η διοργάνωση του οποίου, με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της ΟΠΣΑ, είχε ανατεθεί στο τοπικό σωματείο «Ποντιακή Αδελφότητα Γούλουγκογκ», μετά από εκτεταμένο διάλογο και ύστερα από κατάθεση σχετικών προτάσεων, κατά την διάρκεια του τριήμερου «Συναπαντήματος», αποφασίσαμε, δηλώνουμε και ζητούμε, κατά θεματική ενότητα, τα εξής:
ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΠΟΝΤΙΑΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ 1916 – 1923
Το έγκλημα της γενοκτονίας δεν πρέπει να παραγράφεται, και να λογοδοτούν αυτοί που το διαπράττουν. Γι΄ αυτό το λόγο, μετά από την πρώτη στον κόσμο επιτυχία μας, στις 20 Απριλίου, 2009, της πρώτης στο κόσμο, κοινοβουλευτικής αναγνώρισης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, από τη βουλή την Νότιας Αυστραλίας, ζητούμε, από όλους τους οργανωμένους φορείς ολόκληρης της Ελληνικής παροικίας της Αυστραλίας, συστράτευση στον ιερό αυτό αγώνα μας, με μεγαλύτερη ένταση, προς κάθε κατεύθυνση, να στηρίξουν αυτό τον αγώνα μας, μέχρι να πετύχουμε τον τελικό στόχο, την αναγνώρισή της από όλα τα κοινοβούλια του κόσμου.
Από την Ελληνική κυβέρνηση ζητούμε:
α) Το θέμα της αναγνώρισης της Γενοκτονίας των Ελλήνων, να είναι προϋπόθεση, για οποιαδήποτε διμερή συνομιλία και για οποιοδήποτε θέμα, στη διαδικασία στήριξης της ένταξης της Τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
β) Την προώθηση της αναγνώρισης της Ποντιακής Γενοκτονίας, από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και όλες τις κυβερνήσεις των Ευρωπαίων εταίρων μας.
γ) Να σταματήσει η κατάθεση στεφάνων και το «προσκύνημα», των Ελλήνων επισήμων στο Μαυσωλείο του Μουσταφά Κεμάλ (Ατατούρκ), που σχεδίασε, οργάνωσε, εκτέλεσε και ολοκλήρωσε την πρώτη Γενοκτονία του 20ου αιώνα, με τη σφαγή των εκατομμυρίων των χριστιανικών πληθυσμών.
Το γεγονός αυτό το θεωρούμε ταπεινωτικό, απαράδεκτο, ασέβεια και πρόκληση, στη μνήμη των εκατομμυρίων αθώων θυμάτων του σφαγέα. Όλα τα πολιτισμένα και δημοκρατικά κράτη του κόσμου, έχουν μαυσωλεία και τιμούν τους νεκρούς ήρωές τους. Θεωρούμε ότι, η Τουρκία δεν έχει το δικαίωμα να γελοιοποιεί και να ταπεινώνει όλους τους ηγέτες του κόσμου, να τους «αξιώνει» να υποκλίνονται και να «τιμούν», τον μνημείο ενός ανθρώπου, που ήταν πρωθυπουργός.
Παράδειγμα προς μίμηση, μόνο σε ό,τι αφορά αυτό το γεγονός, ο σημερινός Πρόεδρος του Ιράν, ο οποίος ακύρωσε συμφωνημένη επίσημη επίσκεψή του στην Τουρκία, όταν πληροφορήθηκε ότι, το πρόγραμμα προέβλεπε και κατάθεση στεφάνου στο Μαυσωλείο, αρνούμενος να «προσκυνήσει» τον τάφο ενός νεκρού πρωθυπουργού.
ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΝΗΜΕΙΟΥ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΩΝ
Η Ελληνική πολιτεία, άμεσα μάλιστα, για να τιμήσει τη μνήμη των εκατοντάδων χιλιάδων Ελλήνων, θυμάτων Γενοκτονιών, θα πρέπει να ανεγείρει ένα Εθνικό Μνημείο Γενοκτονιών, στην Αθήνα. Οποιαδήποτε δικαιολογία και άρνηση, για εμάς τους Ποντίους, δεν είναι ικανή να εκτοπίσει την ψυχική πίεση και το βάρος του άδικου και φρικτού θανάτου των 353.000, θυμάτων μας.
ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ
Ζητούμε την άμεση επίλυση του ζητήματος της ονομασία της FYROM και τασσόμαστε κατά της, κατά οποιαδήποτε μορφή, χρήσης του όρου «Μακεδονία», στην ονομασία του κράτους αυτού διότι, οι σημερινοί κάτοικοι αυτού του κράτους, δεν είναι Μακεδόνες, δεν έχουν καμιά σχέση με την ιστορία και τον πολιτισμό της Μακεδονίας. Είναι Σλάβοι και ήρθαν στη Μακεδονία πριν από περίπου χίλια χρόνια. Θεωρούμε ότι, είναι υποχρέωση τόσο της Ελληνικής πολιτείας όσο και όλων των λαών και των κυβερνήσεων του κόσμου, να προστατέψουν τόσο την ιστορία και τον πολιτισμό της Ελληνικής Μακεδονίας, που ο Έλληνας Μακεδόνας Στρατηλάτης, ο Μέγας Αλέξανδρος, ανέδειξε σε παγκόσμια ιστορία και παγκόσμιο πολιτισμό.
ΚΥΠΡΙΑΚΟ
Για 36 ολόκληρα χρόνια, η μαρτυρική μεγαλόνησος, η Κυπριακή Δημοκρατία, πλήρες μέλος της Ε.Ε. παραμένει διαιρεμένη, με την παραμονή κατοχικών στρατευμάτων στο έδαφος της, τα οποία εξουσιάζουν το ένα τρίτο του νησιού, μετά την στρατιωτική επέμβαση της Τουρκίας το 1974, την οποία θεωρούμε παγκόσμια προσβολή και αξιώνουμε την άμεση απομάκρυνσή του από το πολύπαθο νησί. Είμαστε υπέρ της ειρηνικής συνύπαρξης των Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων και ζητούμε μια καθαρή, μόνιμη και βιώσιμη λύση που θα εγγυάται την ειρηνική συνύπαρξη και πρόοδο όλων των αυτοχθόνων κατοίκων του νησιού, την απομάκρυνση όλων των εποίκων και την επιστροφή όλων, που αναγκαστικά εγκατέλειψαν τα χωριά και τις πόλεις τους και την άμεση επιστροφή των περιουσιών τους. Στη μεγάλη προσπάθεια της επίλυσης του μεγάλου αυτού Εθνικού θέματος, δηλώνουμε ότι, στεκόμαστε δίπλα - αρωγοί και συμπολεμιστές – των Κυπριακών οργανώσεων της Αυστραλίας.
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ
Απαιτούμε να σταματήσουν αμέσως, όλες οι προκλητικές και ταπεινωτικές κινήσεις, πράξεις και ενέργειες, όλων των μετακεμαλικών Τουρκικών κυβερνήσεων, μέχρι σήμερα, σε βάρος του Οικουμενικού Πατριαρχείου και την άμεση αποκατάσταση του ιστορικού, εκκλησιαστικού, ηγετικού πνευματικού ρόλου του Οικουμενικού μας Πατριάρχη.
Την άμεση επαναλειτουργία της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης και την επιστροφή του Ιερού Ναού της Αγίας Σοφίας, στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, για εκκλησιαστική χρήση και την επιστροφή όλων των περιουσιακών στοιχείων, κινητών και ακινήτων στο Οικουμενικό Πατριαρχείο καθώς και την επιστροφή των περιουσιών που κατασχέθηκαν, υφαρπάχτηκαν ή με δόλο καταπατήθηκαν.
Ζητούμε, επίσης, την άμεση αποκατάσταση όλων ιστορικών Μονών του Πόντο, της Καππαδοκία και άλλων περιοχών της Μικράς Ασίας, με προτεραιότητα της Αυτοκρατορικής και Σταυροπηγιακής Μονής της «Παναγίας Σουμελά» και την έκδοση άδειας λειτουργίας της και της τέλεσης θείων λειτουργιών και μυστηρίων.
ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΔΙΑΛΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Πριν από ένα χρόνο, αναγνωρίστηκε για πρώτη φορά, από την UNESCO, η ύπαρξη της Ποντιακής διαλέκτου της Ελληνικής γλώσσας την οποία μάλιστα εντάσσει στις γλώσσες υπό εξαφάνιση. Η Ποντιακή διάλεκτος, έχει ρίζες αρχαίες Ελληνικές, με όποιες μετεξελίξεις, ακόμη και κακοποιήσεις υπέστη κατά καιρούς. Επειδή, για την Ελλάδα, αφορά το 25 με 30% του πληθυσμού, ζητούμε από την Ελληνική πολιτεία, να δημιουργήσει, να προωθήσει και να στηρίξει προγράμματα και κέντρα εκμάθησης και διατήρησης αυτής της διαλέκτου, από δε τους οργανωμένους Ποντιακούς φορείς, με την οικονομική στήριξη της πολιτείας, να διδάξουν την Ποντιακή διάλεκτο στα νεότερα μέλη τους.
ΑΝΑΨΗΛΑΦΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΤΩΝ ΕΞ
Με αφορμή την προσφυγή στον Άρειο Πάγο, με την οποία ζητείται η αναψηλάφηση της δίκης των εξ,, θεωρούμε την διαδικασία εξαιρετικά άστοχη και θεωρούμε ότι, έχει κίνητρο μόνο πολιτικό και όχι νομικό. Δηλώνουμε ότι, η επιχειρούμενη αναψηλάφηση αυτής της δίκης, είναι άτοπη και προσβλητική, για τους απογόνους των θυμάτων της πολιτικής των Εξ, που ασκήθηκε από το Νοέμβριο του 1920 μέχρι τον Σεπτέμβριο του 1922 και εμείς οι Πόντιοι, θρηνήσαμε 353.000,αθώα θύματα της καταστροφικής πολιτικής τους. Οποιαδήποτε προσπάθεια «αθώωσης» των υπαίτιων της μικρασιατικής τραγωδίας, μας βρίσκει κάθετα αντίθετους και δηλώνουμε ότι, θα προστατέψουμε τη μνήμη των προγόνων μας με κάθε νόμιμο μέσο. Κάνουμε έκκληση στην Ολομέλεια του Αρείου Πάγου, να απορρίψει κάθε εισήγηση για αναψηλάφηση, αφήνοντας την όποια απόφαση στην αδέκαστη κρίση της ιστορίας.
Εκ μέρους της Ομοσπονδίας Ποντιακών Σωματείων Αυστραλίας,
Ο Πρόεδρος
ΓΙΑΝΝΗΣ ΘΕΟΦ. ΕΥΚΑΡΠΙΔΗΣ
Κοινοποιείται προς ενημέρωση:
Διεθνής Συνομοσπονδία Ποντίων Ελλήνων
Συμβούλιο Απόδημου Ελληνισμού
Γενική Γραμματεία Απόδημου Ελληνισμού
Βουλή των Ελλήνων
Βουλή της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών
Ομογενειακά Μέσα Ενημέρωσης

taxalia.



Ypoloipo