Wednesday, July 14, 2010

Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ

Συνάντηση δυο ωρών είχε στην Πτολεμαΐδα ο ιδρυτής του ΠΟΝΤΙΑΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Βασίλης Τριανταφυλλίδης (Χάρρυ Κλυνν) με μέλη του κινήματος από την πόλη της Κοζάνη, την Πτολεμαΐδα και την ευρύτερη περιοχή του νομού.

Ένα από τα θέματα που συζητήθηκαν ήταν ο τρόπος αντίστασης στις μεθοδευμένες και κατευθυνόμενες τακτικές που έχουν υιοθετηθεί από την «ελεγχόμενη» Ελληνική Πολιτεία που η οποία αρνείται πεισματικά να ενσωματώσει στις σελίδες της «υπό κατάργηση» Ελληνικής Ιστορίας την Ιστορία του Ποντιακού Ελληνισμού.
Το ΠΟΝΤΙΑΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΕΛΛΑΔΟΣ θεωρεί ότι τα ανά την Ελλάδα και τον κόσμο Ποντιακά Σωματεία και οργανώσεις, οι ομοσπονδίες και οι συνομοσπονδίες , το έργο των οποίων για την ανάδειξη κυρίως του Ποντιακού Ελληνισμού σε καμιά περίπτωση δεν τίθεται εν αμφιβόλω, ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΙ ΙΕΡΟ ΚΑΘΗΚΟΝ να προωθήσουν με σθένος, σοβαρότητα και υπευθυνότητα τα ΘΕΜΑΤΑ της δικαίωσης της Ιστορίας του Ποντιακού Ελληνισμού, την άμεση δημιουργία σχολείων για την εκμάθηση της Ποντιακής γλώσσας, την ανάδειξη παγκοσμίως της Ποντιακής Γενοκτονίας και κυρίως αφοσίωση και πίστη στις αποφάσεις του συνεδρίου του Βατούμ το Μάρτιο του 1919 που αποφάσισε τη Συγκρότηση Εθνικού Συμβουλίου με σκοπό την ίδρυση της Δημοκρατίας του Πόντου…
Σημαδιακά ήταν τα τελευταία λόγια του Βασίλη Τριανταφυλλίδη:
«Οδηγός μας η αθεράπευτη αγάπη μας στην προαιώνια Πατρίδας μας, τον Πόντο, ο σεβασμός στα ψηφίσματα αυτοδιάθεσης των προσφύγων προγόνων μας «...η Ανταλλαγή...πλήττει καίρια την παγκόσμια συνείδηση και την παγκόσμια ηθική...είναι αντίθετη προς τα ιερότερα δικαιώματα του ανθρώπου, της ελευθερίας και ιδιοκτησίας...το σύστημα της Ανταλλαγής αποτελεί νέα και κεκαλυμμένη μορφή αναγκαστικού εκπατρισμού και αναγκαστικής απαλλοτρίωσης που κανένα κράτος δεν έχει το δικαίωμα να θέσει σε εφαρμογή παρά τη θέληση των πληθυσμών...»
Αμετακίνητοι στις αρχές μας που θεωρούν ότι «κάθε λαός έχει δικαίωμα να απαιτεί με επιμονή την επίσημη αναγνώριση από τις αρμόδιες αρχές των εγκλημάτων και αδικιών που διαπράχτηκαν σε βάρος του. Αναγνώριση που είναι ένας ουσιαστικός τρόπος πάλης ενάντια στη μάστιγα της γενοκτονίας…»

Αντίθετοι στην τουριστικοποίηση της Ποντιακής μας συνείδησης…
Πολέμιοι της θεωρίας του νεοποντιακού εφησυχασμού …
Εχθροί των επαγγελματιών Ποντίων, των ενταγμένων στο σύστημα που πολέμησε και πολεμάει με μένος την Ποντιακή Ιδέα…
Περήφανοι για τα χιλιάδες μέλη του κινήματός μας που θεωρούν υπέρτατο καθήκον και Ιστορική δικαίωση την επιστροφή μας στα χώματα της Άγιας Πατρίδας μας…
ΘΑ ΞΝΑΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ Η ΓΗ ΘΑ ΤΡΕΜΕΙ… ΖΗΤΩ Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΠΟΝΤΟΣ!

Πτολεμαΐδα 13/7/10

Saturday, July 10, 2010

Η Τραπεζούντα περήφανη και γενναιόδωρη υποδέχεται τα λησμονημένα της παιδιά


Στα στενά του Βοσπόρου όλο θύμισες και μνήμες μια ζωής που δεν έζησα κι όμως ακόμα με στοιχειώνει
Η Τραπεζούντα περήφανη και γενναιόδωρη υποδέχεται τα λησμονημένα της παιδιά. *
Οδοιπορικό στην Τραπεζούντα

Γράφει η Έφη Χ. Μαυροπούλου

Πόσο σημαντικό μπορεί να είναι ένα ταξίδι; Πόσα πρωτόγνωρα συναισθήματα μπορεί να σου προξενήσει;
Το πρώτο μου ταξίδι στον Πόντο. Το πρώτο μου ταξίδι στην Τραπεζούντα, στα χωριά των παππούδων μου στην επαρχία Όφεως της Τραπεζούντας.
Το ταξίδι ξεκίνησε με προσμονή, αγωνία για το καινούργιο και ενθουσιασμό όπως όταν είναι να συναντήσουμε πρόσωπα αγαπημένα.
Δεν είχε τουριστικό χαρακτήρα ή τουλάχιστον μόνο τουριστικό αλλά κυρίως προσκυνηματικό και πολιτιστικό., αφού έγινε με αφορμή την αφορμή της αναβίωσης των Μωμόγερων, ενός διονυσιακού εθίμου στην κωμόπολη Λιβερά της Τραπεζούντας.
Ξεκινήσαμε οδικώς από Θεσσαλονίκη ξημερώματα, μεσημεράκι πια φτάσαμε στη Κωνσταντινούπολή και κατευθείαν στο αεροδρόμιο να πάρουμε την πτήση μας για Τραπεζούντα. Ήδη από το αεροδρόμιο ξεκινήσαμε το χορό και το τραγούδι θαρρείς για τα καλοσορίσματα. Οι ντόπιοι άρχισαν δειλά-δειλά να τραγουδούν μαζί μας. Άραγε να αναρωτιούνται ποιοι είμαστε; Τι είμαστε εμείς που ενώ φαινόμαστε τόσο διαφορετικοί λέμε τα ίδια τραγούδια και χορεύουμε τους ίδιους χορούς;

Άφιξη στην Τραπεζούντα

Μετά από 1.30΄ πτήσης φτάσαμε στο αεροδρόμιο της Τραπεζούντας και από κει κατευθείαν για το ξενοδοχείο στη Ματσούκας, το βυζαντινό Δικαίσημον.
Μέχρι να τακτοποιηθούμε στα δωμάτια το πρώτο παρακάθ' είχε στηθεί.
Ήδη νιώθω κάπως. Στο ξενοδοχείο τόσες γνώριμες εικόνες.. Μια τοιχογραφία της Παναγίας Σουμελά, ενώ η ποντιακή λύρα και οι παραδοσιακές ποντιακές φορεσιές κυριαρχούν παντού. Η συγκίνηση όλων είναι εμφανής.

Μωμογέρια στη Λιβερά και στου Ματαρατζή

Την άλλη μέρα ξεκινάμε για τη Λιβερά, για την αναβίωση του εθίμου. Το χωριό αραιοκατοικημένο, φτωχικό μα όμορφο. Λιγοστοί κάτοικοι μας συνοδεύουν, οι περισσότεροι μας παρακολουθούν από τα κλειστά παράθυρα. Θαρρείς να θέλουν να βγουν να χορέψουν μαζί μας αλλά κάτι τους σταματάει. Και ενώ το γλέντι έχει ανάψει για τα καλά, δυο θερμόαιμοι Τούρκοι μας ζητούν έντονα να σταματήσουμε. Κανείς μας όμως δε σταματάει. Η οδηγία του αρχηγού της αποστολής Κώστα Αλεξανδρίδη είναι ξακάθαρη: «Συνεχίστε, μη φοβάστε». Και συνεχίζουμε. Τίποτα δε μας πτοεί. Ήρθαμε για ένα σκοπό και έγινε μεγάλη προετοιμασία γι' αυτό. Άλλωστε, ήρθαμε με όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και αφού πήραμε τις απαιραίτητες άδειες από Νομαρχία, Δημαρχία και Αστυνομία. Ο Δήμαρχος κάνει μια δειλή εμφάνιση. Ο Νομάρχης πουθενά. Η αστυνομία συνέχεια μαζί μας και δίπλα μας.
Η ίδια εικόνα και στο επόμενο χωριό στο Ματαρατσί (Ήλαξα). Εκεί συναντήσαμε τον Ηλία, ο οποίος αποτελεί σημείο αναφοράς για τους Έλληνες, που επισκέπτονται τη περιοχή. Η οικογένεια του Ηλία ήταν από τις πρώτες που εγκαταστάθηκαν εδώ μετά τον διωγμό των Ελλήνων το 1923. Αναζήτησε την ιστορία του τόπου και των ανθρώπων και έχει καταγεγραμμένη την ιστορία της κάθε ελληνικής οικογένειας. Μας υποδέχτηκε και αυτός και η οικογένειά του με ιδιαίτερη χαρά και ζεστασιά. Μας προσέφεραν τσάι και χορέψαμε στην αυλή του σπιτιού τους.
Έχω ήδη αρχίσει να ανυπομονώ για την επόμενη μέρα.Αφήνω το υπόλοιπο γκρουπ και με τη συνοδεία του φίλου μου Μεχμέτ θα επισκεφτώ το χωριό του παππού μου το Γίγα. Υαρλικ με τη σημερινό του ονομασία. |
Ο καιρός βροχερός.
Είδες, μου λέει ο Μεχμέτ; Το χωριό σου θαρρείς και συμμερίζεται τη ήδη φορτισμένη συναισθηματική σου κατάσταση και συγκινείται μαζί σου.
Όσο πλησιάζουμε τόσο μεγαλώνει η προσμονή μου. Κάνω σα παιδί που ανυπομονεί να ανοίξει τα δώρα του.
-Άντε Μεχμέτ κοντεύουμε;

Στο χωριό των προγόνων μου

Αρχίζω να φωτογραφίζω λαίμαργα κάθε παλιό σπίτι που συναντώ στη περιήγησή μου με την κρυφή ελπίδα ότι ίσως κάποιο από αυτά ανήκε κάποτε στην οικογένειά μου. Το χωριό είναι πραγματικά υπέροχο. Παλιά πετρόχτιστα σπίτια, πυκνή και άτακτη βλάστηση σε συνδυασμό με το ψιλόβροχο, που δεν έχει σταματήσει, συνθέτουν ένα κινηματογραφικό σκηνικό. Φωτογραφίζω το σπίτι και το οικόπεδο στο οποίο κάποτε υπήρχε η εκκλησία του χωριού. Ο ιδιοκτήτης προφανώς μας βλέπει και βγαίνει έξω να μάθει τι ζητάμε.
Μας μιλάει στα τούρκικα. Άραγε δε ξέρει ποντιακά ή δε θέλει να μιλήσει στη γλώσσα μας; Ο Μεχμέτ του απαντάει στα τούρκικα και του εξηγεί ποια είμαι. Αναφέρει το όνομα της οικογένειάς μου αλλά δυστυχώς δε ξέρει τίποτα. Μας καλεί για τσάι στο σπίτι του, τον ευχαριστούμε ευγενικά και αναχωρούμε. Συναντάμε και κανά- δυο ακόμα κατοίκους του χωριού αλλά δυστυχώς κανείς δε ξέρει τίποτα. Κοιτώ τα μάτια τους με μεγάλη αγωνία. Άραγε ξέρουν κάτι να μου πουν; Δυστυχώς, τίποτα.
Απογοήτευομαι. Μη κάνεις έτσι, μου λέει ο Μεχμέτ. Πρώτη φορά είναι. Την επόμενη φορά θα έρθεις με περισσότερα στοιχεία. Τώρα έκανες ένα αναγνωριστικό βήμα. Το σκέφτομαι καλύτερα και μάλλον έχει δίκιο. Άλλωστε, δίνω μια προσωπική υπόσχεση, ότι θα ξανάρθω.
Φεύγω νιώθοντας όχι μόνο ότι κάτι έχω αφήσει πίσω μου αλλά και ότι κάτι δικό μου υπήρχε εδώ πριν έρθω. Παίρνω λίγο υγρό χώμα και μερικές πετρούλες, έτσι για να τις εναποθέσω στο μνήμα των προγόνων μου.

Σαράχο: ένα υπέροχο χωριό ελληνόφωνων

Επιστροφή για να συναντήσουμε τους υπόλοιπους στο Σαράχο, σήμερα Uzungol. Ανυπομονώ να τους πω τα νέα. Ανυπομονώ να μοιραστώ τα συναισθήματά μου.
Μέσα σε ένα υπέροχο και χιονισμένο τοπίο φτάνω λίγο πριν ξεκινήσουμε το φαγητό. Με ρωτούν όλοι τί βρήκα και πως πέρασα. Είμαι κατενθουσιασμένη, δε προλαβαίνω να επεξηγώ.
Στο φαγητό με περιμένει άλλη έκπληξη. Τρώμε χαβίτς (η γιαγιά μου το έλεγε μουχλαμά), σαρμαδάκια με μαύρα λάχανα, στίπα τσιγαρισμένα και πέστροφα τηγανητή σε βούτερο χτηνί. Όλα είναι ίδια με τα φαγητά που μεγαλώσαμε. Απίστευτο.
Τελειώνει και αυτή η βόλτα με πολύ τραγούδι γύρω από το τζάκι.

Στην Παναγία Σουμελά

Την επόμενη μέρα πάμε για προσκύνημα στην Παναγία Σουμελά. Είμαστε το πρώτο γκρουπ από την Ελλάδα μετά την απόφαση του Ερτογάν να λειτουργεί το Μοναστήρι μια φορά το χρόνο. Τα τηλεοπτικά κανάλια μας ακολουθούν παντού. Το ίδιο και οι άνδρες των μυστικών υπηρεσιών. Κάτι γίνεται. Είναι τόσο σημαντική γι' αυτούς αυτή μας η επίσκεψη; Φοβούνται κάτι; Όπως και να' χει νιώθουμε ασφάλεια με τη συνεχή τους παρουσία. Καθημερινά οι εφημερίδες και τα τηλεοπτικά κανάλια αναφέρονται στην επίσκεψή μας, χωρίς ευτυχώς αρνητικά σχόλια.
Η Παναγία Σουμελά, στέκεται μεγαλόπρεπη πάνω στο βράχο και μας κοιτάει από ψηλά. Το τοπίο πανέμορφο και χιονισμένο. Το χιόνι δε σταματά να πέφτει. Είναι ίσως το μοναδικό μέρος που οι καρτ ποστάλ δεν μπορούν να αποδώσουν με ακρίβεια την ομορφιά του.
Είμαστε όλοι συγκινημένοι αλλά και προσεκτικοί. Δε θέλουμε να αφήσουμε τα κανάλια να κάνουν ούτε ένα αρνητικό σχόλιο για μας έστω και υπαινικτικά. Τηρούμε ενός λεπτού σιγή για να δείξουμε την κατάνυξη και το σεβασμό μας στο χώρο. Κάνουμε το σταυρό μας διακριτικά, για να μη προκαλέσουμε. Προσέχουμε την κάθε λεπτομέρεια. Είναι κρίμα να χαλάσουμε τις θετικές εντυπώσεις για το τίποτα.

Σεργιάνι στη βασίλισσα του Πόντου, την Τραπεζούντα

Το απόγευμα κάνουμε τη πρώτη μας βόλτα στη πόλη της Τραπεζούντας. Μια έντονα ανατολίτικη πόλη με πολύ χρώμα, φτώχεια και γελαστούς ανθρώπους. Βρίσκω το Φροντιστήριο της Τραπεζόυντας, που τώρα πια λειτουργεία σαν λύκειο και έχει μια καφετέρια με θέα τη προκυμαία. Τα σπίτια και οι τράπεζες επιφανών Ελλήνων διατηρούνται ανέπαφα στο χρόνο και λειτουργούν ως δημόσια κτίρια στεγάζοντας το Δημαρχείο της πόλης, Μουσείο, Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο. Κι εκεί με περιμένει νέα έκπληξη. Σε ένα από τα εστιατόρια της Τραπεζούντας ο σερβιτόρος καταλαβαίνει ότι είμαστε Έλληνες και μας πλησιάζει λέγοντας:
-Γιουνάν; (Έλληνες);
-Yes. Απαντώ στα αγγλικά.
-Απ' όθεν είσαι; συνεχίζει στα ποντιακά με χαμηλωμένη φωνή. (Από πού είσαι);
-Α σον Όφη. (Απ' τον Όφη)
-Τεμέτερον κορτσόπον είσαι σύ πα. (Δικό μας κορίτσι είσαι και' συ).
Είμαι στα βάθη της Τουρκίας, σε ένα μέρος που δεν έχω ξαναπάει αλλά μπορώ να συνεννοηθώ με τους ντόπιους γιατί μιλούμε την ίδια γλώσσα. Αν αυτό δεν είναι σπουδαίο, αν αυτό δεν είναι συγκινητικό, αν αυτό το γεγονός δεν αποκαλύπτει πολλά για την καταγωγή αυτών των ανθρώπων, τότε τι άλλο μπορεί να συμβαίνει;

Τη αποχωρισίας

Τελευταία μέρα, δεν έχουμε πολύ χρόνο. Η Τραπεζούντα μας περιμένει.
Επισκεπτόμαστε την Αγία Σοφία της Τραπεζούντας, εδώ που στέφθηκαν αυτοκράτορες! Υπέροχη εκκλησία μπροστά στη θάλασσα.
Οι δημοσιογράφοι από πίσω μας, το ίδιο και οι άντρες των μυστικών υπηρεσιών.
Φεύγω και νιώθω ότι κάτι έχω αφήσει πίσω μου. Ένα κομμάτι δικό μου εξακολουθεί να βρίσκεται εκεί αλλά και ένα κομμάτι από κει το έχω πάρει μαζί μου στην Ελλάδα.
Ένα ταξίδι που το έκανα για πρώτη φορά αλλά σίγουρα όχι για τελευταία. Από αυτό το ταξίδι ξέρω καλά ότι ξεκίνησε ήδη, το αέναο ταξίδι της ζωής μου στο Πόντο.

*Στίχοι Έφη Χ. Μαυροπούλου
effiemavropoulou@hotmail.com


Θα είναι χαρά μας να μας στέλνετε για δημοσίευση άρθρα και κείμενά σας που έχουν σχέση με την Πατρίδα και το Ποντιακό ζήτημα
ΠΟΝΤΙΑΚΟ ΚIΝΗΜΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Monday, July 5, 2010

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2010 Η ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝΝ


ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ
"ΤΙ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΤΕ ΡΕ..."
ΠΟΛΕΙΣ & ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ

ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ 9:30 ΜΜ
ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟΣ 15 ΕΥΡΩ.
ΙΣΧΥΟΥΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΟΓΑ
ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣ

ΔΕΥΤΕΡΑ 12 ΙΟΥΛΙΟΥ

ΚΑΣΤΟΡΙΑ
«ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ»
ΔΗ.Π. Ε.ΚΑ
__________________________

ΤΡΙΤΗ 13 ΙΟΥΛΙΟΥ

ΠΟΝΤΟΚΟΜΗ
ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΑΤΡΟ «ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ»
Δ.ΕΠ. ΔΗΜ ΥΨΗΛΑΝΤΗ
__________________________

ΠΕΜΠΤΗ 15 ΙΟΥΛΙΟΥ
ΙΑΩΑΝΝΙΝΑ
ΘΕΑΤΡΟ Ε.Η.Μ «Κ. ΦΡΟΝΤΖΟΥ»
__________________________

ΣΑΒΒΑΤΟ 17 ΙΟΥΛΙΟΥ
ΑΣΠΡΟΒΑΛΤΑ
ΔΗΜΟΣ ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ|
«ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΣΠΡΟΒΑΛΤΑΣ»
__________________________

ΚΥΡΙΑΚΗ 18 ΙΟΥΛΙΟΥ
ΕΛΑΙΟΧΩΡΙ
«ΔΙΟΓΕΝΕΙΟ ΘΕΑΤΡΟ»
__________________________

ΔΕΥΤΕΡΑ 19 ΙΟΥΛΙΟΥ
ΕΔΕΣΣΑ
«ΘΕΑΤΡΟ ΓΑΒΑΛΙΩΤΙΣΣΑΣ»
ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΔΕΣΣΑΣ
__________________________

ΤΕΤΑΡΤΗ 21 ΙΟΥΛΙΟΥ
ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ
ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΑΤΡΟ «ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ»
__________________________

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 23 ΙΟΥΛΙΟΥ
ΠΑΡΑΛΙΟ ΑΣΤΡΟΣ
«ΘΕΑΤΡΑΚΙ ΠΑΡΑΛΙΟΥ ΑΣΤΡΟΥΣ»
__________________________
______________
ΣΑΒΒΑΤΟ 24 ΙΟΥΛΙΟΥ
ΔΗΜΟΣ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ
«ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ
__________________________

ΔΕΥΤΕΡΑ 26 ΙΟΥΛΙΟΥ
ΚΡΟΚΕΕΣ
«ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΕΙΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΚΡΟΚΕΩΝ»
__________________________

ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΙΟΥΛΙΟΥ
MEΣΟΛΛΟΓΙ
ΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΣ ΠΟΛΕΩΣ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
«ΘΕΑΤΡΟ ΛΙΜΑΝΙΟΥ»
__________________________

ΔΕΥΤΕΡΑ 2 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
«ΚΗΠΟΘΕΑΤΡΟ ΠΑΡΚΟΥ ΕΓΝΑΤΙΑΣ»
ΕΠΑΔΑ
__________________________

ΤΡΙΤΗ 3 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
ΚΟΜΟΤΗΝΗ
«ΘΕΡΙΝΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ»
__________________________

ΤΕΤΑΡΤΗ 4 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
«ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ»
__________________________

ΠΕΜΠΤΗ 5 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ|
ΔΗΜΟΣ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ
«ΘΕΑΤΡΟ ΖΑΡΚΑΔΙΑΣ»
__________________________

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 6 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
ΑΡΝΑΙΑ-ΔΗΜΟΣ ΑΡΝΑΙΑΣ
«ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΡΝΑΙΑΣ»
__________________________

ΣΑΒΒΑΤΟ 7 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
ΔΗΜΟΣ ΕΥΡΥΜΕΝΩΝ
«ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΜΠΩΝ»
__________________________

ΔΕΥΤΕΡΑ 9 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
ΚΑΡΔΙΤΣΑ
«ΘΕΑΤΡΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ»
__________________________

ΤΡΙΤΗ 10 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
ΤΡΙΚΑΛΑ
«ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ - ΦΡΟΥΡΙΟ»
__________________________

ΤΡΙΤΗ 17 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

ΝΑΟΥΣΑ
«ΘΕΡΙΝΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ»
Κ.Ε.ΔΗ.Π.Ο.Ν.
__________________________
______________
ΚΥΡΙΑΚΗ 22 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
ΚΕΡΚΥΡΑ
«ΜΟΝ ΡΕΠΟ»
__________________________

ΤΡΙΤΗ 24 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ
ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΒΑΣΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ
__________________________

ΠΕΜΤΗ 26 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

ΑΡΤΑ
ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΚΑΣΤΡΟΥ
__________________________

ΤΡΙΤΗ 7 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
ΑΘΗΝΑ
«ΑΤΤΙΚΟ ΑΛΣΟΣ»
__________________________

ΠΕΜΠΤΗ 9 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
ΡΕΘΥΜΝΟ
«ΘΕΑΤΡΟ ΦΟΡΤΕΤΖΑ»
__________________________

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
ΧΑΝΙΑ
«ΘΕΑΤΡΟ ΤΑΦΡΟΥ»
__________________________

ΣΑΒΒΑΤΟ 11 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
ΚΗΠΟΘΕΑΤΡΟ «ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ»
__________________________

ΔΕΥΤΕΡΑ 13 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙ
«ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ»
__________________________

ΠΕΜΠΤΗ 16 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
ΛΑΡΙΣΑ
ΘΕΑΤΡΟ «ΑΛΚΑΖΑΡ»
__________________________